onsdag 10. september 2008

...men til neste år...

Da begynner det vel å gå mot slutten på hagesesongen for i år. En og annen fin dag vil det vel komme, men sånn stort sett så er det over nå.

Så da vil jeg bare få ønske hagesesongen 2009 velkommen.

Jeg har tenkt å begynne å surfe på nettet etter løker, frø og knoller i løpet av uken. For ikke å snakke om damalternativer og fontener.
Jeg må på biblioteket å bytte inn noen bøker, og ta med meg hjem igjen noen andre. Bl.a en svær rosebibel jeg ikke har sett der før.

Mannen er på hjortejakt, og jeg kan bruke så mye tid som jeg vil foran skjermen - hurra!

3 kommentarer:

potentilla sa...

Nei så blomstrende og vakkert det var her da :)
Måtte innom og sjekke om alle gadgetene din lå slengt på bunnen, men her var det jo prydelig.
Flink :)

nefertiti sa...

Ha ha, det gjelder heldigvis bare den ene bloggen - jeg har to :-)

Vigdis i Romerikshaven sa...

Jeg liker så godt visningen av rosebildene du har som gadget. :-)