søndag 30. november 2008

Dagen derpå

Ja, her er det virkelig dagen derpå. Gårsdagens nissefest varte til langt på natt. Det ble mye god vin, mye dansing og veldig mye latter - jeg har 'gangsperr' i magemusklene.

Heldigvis fikk vi en myk start på dagen. Ungene var på besøk hos tante og onkel, så vi fikk sove til vi våknet av oss selv. Og min mann sto opp og stekte rundstykker og laget te. Deilig.

Etter å ha lest avisene og surfet litt, tok vi oss selv i nakken og gikk ut - tiltross for at det regnet.
Jeg fikk endelig lagt alle tulipanløkene og mannen fikk spadd utover noe singel som har blitt liggende i en haug midt på tunet.


Og så ble vi invitert på middag av barnevaktene. Luksus :-)
Nå har vi tatt frem adventstaken og tent det første lyset, og vi har hengt opp julestjernen og de julebildene jeg har brodert selv. Tror jeg venter litt til med noe mer julepynt. Jeg har laget tre svibelanretninger også, det får holde.

Nå må jeg bare huske å finne frem de første kalendergavene til i morgen. Første par ut er Kittysokker.

Fortsatt fin kveld, alle.

2 kommentarer:

Elisa sa...

Høyrest ut som ein bra fest, utringning/leppestifttrikset virka, I take it?

nefertiti sa...

Absolutt ;-)