mandag 23. februar 2009

Vårfornemmelser

I dag kom jentene hjem fra skolen og sa våren var kommet. Og det tror jeg på - det har vært vår her i dag. Da får det heller våge seg at det er meldt regnvær i alle fall de to neste dagene. Vi må jo leve i nuet ;-)

For første gang siden i fjor sto solen inn soveromsvinduet kl 7 i dag. Det var også et lite kick.

Jeg har ruslet meg en liten tur i hagen, også, i anledning den nydelige dagen. Det er kommet mange små knopper opp. For det meste narcisser og krokuser, mener jeg. Det lover jo godt, for jeg var litt treg å få de i jordeni høst. Det blir sikkert bra.

Og alle snøklokkene jeg fikk av Mamma er kommet opp og står og nikker så fint. Ja, det har vært vår i dag.

2 kommentarer:

Anne på Moseplassen sa...

heldige du som har snøklokker.. her er bare snø ;)

nefertiti sa...

Ja, snøklokker er vakre i all sin enkelhet :-)