søndag 7. mars 2010

Hmm...

Jeg er altså ingen ekspert når det kommer til såing (heller), det har jeg jo bevist år etter år...

Men jeg får da noe til sånn innimellom - lykken står den kjekke bi, er det ikke det de sier, de som har greie på det?

Digitalis
Delphinium grandiflorum
Malva moschata
Veronica
Meconopsis


Disse har altså spirt - helt alene og bortglemt i en krok i et kjølerom. Jeg fant dem i går, full av mugg, lange, tynne, hvite og strantete. Stakkars!

Men, så lenge det er liv er det håp. Jeg setter dem foreløpig inn sammen med de andre spirene mine. Kjølig og lyst, så får vi se...

Skulle jo hatt et bilde av elendigheten, men pc'en min har dødd, og jeg får ikke lagt noe inn via denne.

2 kommentarer:

Elisa sa...

Håpar det går bra med spirane, og gratulerer med overstått!

nefertiti sa...

Takk for det :-)

...men jeg er neimen ikke sikker på om de spirene har noen fremtid :-/