torsdag 30. september 2010

Har lyst på ...

Jada, jeg vet at jeg ikke kan få alt jeg peker på, men det må da være lov å komme med ønsker ... ;-)

Denne rosen så jeg i sommer da jeg var på hagevandring hos en roseentusiast her ute på Sotra hvor jeg bor. 'Hot Chocolate' heter den. Utrolig kul farge, syns jeg, veldig annerledes.


Og se hvor fint det ville blitt med denne heucheraen til, da. Den sto i den samme hagen, men han hadde ikke plassert dem sammen. Jeg vet ikke hva denne heter. Vet du det, så skrik ut.

Beklager litt uskarpt bilde, det var så mye mygg den kvelden ;-)

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

Jeg har plassert min blogg i Sotranorske bloggkart!

2 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

hm, den rosefargen falt ikke helt i smak hos meg. Men komboen mot heuchera var super, og heucheraen var gørrlekker rett og slett.

Linnemi sa...

Klart man kan få alt man har lyst på! Det tar bare litt tid... ;)