fredag 27. april 2012

The show is on!



Åhhh - dette har vi venta på så lenge!!

Ooog jeg elsker å komme hjem fra jobb i disse dager. Hver gang jeg kommer kjørende forbi hagen min, må jeg bare stoppe opp litt og beundre synet. Hver dag er det nye skjønnheter i blomst. Og hver dag må jeg undre meg over fargesammensetningene vi har klart å få til ...

Det er bra noen står i potte, så vi kan flytte dem litt rundt nå i etterkant ;-)

Min venn i nøden - han som sitter nederst i trappen og er den som må ta imot når livet sparker - har rolige dager, og kan nyte vårens fargeshow etterhvert som det åpenbarer seg.

4 kommentarer:

Ranten sa...

Ja det er en deilig følese, å komme hjem til hagen etter endt jobb. Jeg stopper litt oppe i bakken ned mot huset og tar det hele inn, før jeg lander :) God helg!

Lin sa...

Åhhhh så nydelige tulipaner!
Jeg elsker våren!

Vivishagerom sa...

Å, så herlig! På denne tiden må man en runde rundt i hagen, før man går inn og lager middag!

Håper du får en solrik lørdag. Klem

Mariann sa...

Nydelig tulipanblomstring! Nå kan jeg angre på at jeg ikke satte løker i høst.
God helg!