søndag 21. juli 2013

Søndagsåpne hagesentre er en god ting :-)

William Shakespeare
Heiv meg i bilen og fløy lavt inn på hagesenteret i dag - fikk så lyst på noe nytt :-)

Fikk med meg hjem ikke så mye akkurat, men noe jeg har ønsket meg:

Austin-rosen 'William Shakespeare' og Tantau-rosen 'Blue Moon', samt en viticella-klematis 'Södertalje'.

En fin dag markerte slutten på en fin sommerferie. 

Vi har fartet sorgløst rundt på varme og solfylte øst- og sørlandet, fra den ene badestranden til den neste, 
og fra den ene gode restauranten til den andre. 
Vi har lagt på alt fra madrasser på gulvet hos eldste datteren, via vandrehjem og 
campinghytter, til de fineste hoteller.

Og da vi vendte nesen hjemover, etter ti dager, ja så tok vi like godt fineværet med oss!

Fra Mærdø ved Arendal

2 kommentarer:

Stein sa...

Den austin rosen var skikkelig vakker! Den skal jeg være på utkikk etter ;-) Ha en fortsatt fin dag
Stein

nefertiti sa...

Ja, Stein, den har god farge også - det har visst blitt for mye lys rosa hos meg i det siste. Nå vil jeg ha litt mer kulør :-)