torsdag 4. september 2008

Ai ai ai for en dag

Nei dette har virkelig vært en flott dag altså :-)

For det første ble jeg endelig ferdig med en jobb jeg har holdt på med litt for lenge. Når jeg leverer den fra meg i morgen tidlig, regner jeg med at jeg kommer til å lette.

Da jentene kom fra skolen heiv vi oss i bilen og fliste ut til Magnus med pionen fra AnneG. Det var veldig kjekt, for der fikk jeg meg en skikkelig hagevandring. Utrolig mange planter der, gitt :-D
Og noen småplanter fikk være med meg når jeg dro.

Siden gikk det bare oppover. Vi kjørte innom Mamma, og der kom vi akkurat til middagen. Helt fantastisk - med den gode sausen hun kan lage, og alt og det. Til og med dessert fikk vi!

Da vi endelig kom hjem igjen, gikk det ikke mer enn en liten time, så banket det på døren. Der sto min kjære, like hagegale nabo som meg selv, med presang til meg.
Tre Austin-roser hadde hun kjøpt til meg, som takk for at jeg passet hagen da hun var i Italia i sommer. Benjamin Britten - Pat Austin - Pegasus

For en dag!!

2 kommentarer:

Vigdis i Romerikshaven sa...

Koselig å høre om mamma'n din som lager så god mat. Jeg har forandret tittel på dagboka mi. God helg, nefertiti!

nefertiti sa...

Ja, og jeg er den ene datteren hun ikke klarte å lære å lage saus ;-)
God helg!