fredag 5. juni 2009

I dag skal jeg...

Jeg har investert i to fuchsia, det har jeg aldri hatt før. Er det mulig å finne ut hva de heter, når det ikke fulgte med noen merkelapp? Hvis jeg klarer å ta noen fine bilder av dem, vel og merke?

...rett ut i hagen etter middagen.

Da skal jeg ta meg en økt med pallekarmene i min egen hage, før jeg skal opp og vatne i den nye grønnsakshagen. Skal legge ut noen bilder derfra senere i kveld. Vi har begynt å få det kjempefint; har til og med fått oss en benk hvor vi kan sitte når vi beundrer resultatet av vårens innsats *smil*

I det siste har jeg bedrevet en del ommøblering i bedene min også, så da hadde det vært litt kjekt å finne ut hva som har havnet hvor. Det har gått litt fort for seg til tider.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hva i all verden er en pallekarm?

anne -moseplassen sa...

benk er bra, liker benker, over alt :D

Vannes må det visst her også, det har regna litt de to siste dagene, men det monner ittno. Klager ikke altså, bare konstanterer ;)

nefertiti sa...

Anonym: Pallekarmer fylt med jord, brukt til opphøyde bed.
I mine har jeg jordbær, asparges, poteter. Jeg har også en jeg bruker til plantebarnehage :-)