onsdag 12. august 2009

Mye dritt, gitt

Jeg har endelig tatt meg sammen og ryddet i pallekarmbedene. Der var det litt av hvert, kan man si...

En haug med potter som jeg har hatt frø i; lappene var uleselige og det eneste som hadde spirt var naboens trær, oregano og et ugress som jeg ikke vet hva heter, men som eksploderer frøene sine utover :-/

Men noen saker har klart seg fint i kaoset. En selvsådd rosa glauca, en potte med mange buksbomstiklinger og en med en stikling av sarthyll. I tillegg sto det en potte med noe som jeg tror er noen sibiriris jeg sådde for et par år siden, ja, og så en med noen røde crocosmia. Det var vel det.

Nå måtte jeg gi meg for det begynte å regne - det passet i grunnen fint, for jeg har gjødslet rosene for siste gang i år, også - så nå stikker vi på kino i stedet :-)

God kveld!

Ingen kommentarer: