fredag 30. april 2010

Priklet i går


Ja, været den siste uken har ikke fristet til å gjøre noe utenfor husets fire vegger. I går da alle andre gjøremål var unnagjort tok jeg derfor for meg disse stakkarane her. Det var blitt rimelig trangt i nicotianasådden, kan man si.
Jeg håper mange overlever, prikledøden har nemlig en tendens til å komme på besøk her, men i år VIL jeg ha mange av disse rundt omkring.
Mørke rosa, lyse rosa og lyse grønne.


Det ser fint ut. Jeg gleder meg til å ha mange i egen hage, og så håper jeg at jeg får noen til søstrene mine, også :-)


Her er det som ble sådd som det ikke ble noe av. De kom prikledøden i forkjøpet, for å si det sånn...

God helg! I morgen blir det fint vær, da skal jeg sette liljeløk :-D

1 kommentar:

Margrethe sa...

Det er synd med alt som ikke blir noe av. Er du sikker på at det ikke er frø som trenger lang tid på å spire? Jeg har gjort noen tabber i så henseende. Nå er jeg blitt litt mer tålmodig.
Godt er det i alle fall at du har fått til en del slik at du har litt å gi bort også. Selv synest jeg det er veldig kjekt. Føler meg veldig flink da. Ha en god helg.