fredag 21. juni 2013

Og vinneren er:


Ja, det ble 'Honorine de Brabante' i år også. 

Jeg sto egentlig og akket meg over hvor søt og fin 'Poppius' var i det den neeesten var klar, og trodde den skulle bli årets førstemann, da jeg i øyekroken oppdaget en rosa flekk litt oppe på veggen. 
Damen har altså sett sitt snitt til å komme i blomst mens jeg har vært ute og flydd og ikke har fått passet på. Én stor feit, duftende rose, lenge før de andre på samme busken er klar.

Den er verdt alle pengene jeg betalte for den, og mer til! Anbefales herved på det sterkeste. Løp og kjøp :-)

Og god helg!

3 kommentarer:

Villrose sa...

Hun er så fiin!
Men vil ikke hos meg. Har prøvd to ganger. Kanskje alle gode ting er tre?

Åshild sa...

Det er alltid Hansa som blomstrer først her.

Bille sa...

Så flott, og artig med sånn en overraskende spurt på oppløpssiden :)

Nyt rosene dine, jeg vil ha flere!