mandag 25. mai 2015

Prioriteringer

Ja, hva skal man si - jeg har lyst, men jeg har ikke tid ...

Jeg har lyst til å blogge, men det er så mye annet jeg har lyst til også.
Som å være ute i hagen, lese, gå tur, trene; invitere venner og familie på besøk, dra på besøk til dem; gå i teateret, operaen, kino; reise.

Men som sagt, jeg har lyst til å blogge også. Det er bare blitt prioritert vekk nå som jeg jobber 8-16, og ikke har hjemmekontor lenger.
Før vettu, da kunne jeg jo blogge til alle døgnets tider uten at det spilte noen rolle. Sånn er det ikke lenger.

Men jeg har en Instagramkonto, og den bruker jeg flittig, det er jo fort gjort!

#nefertitifoto dersom du har lyst til å se :-)

(Og så skal jeg ta opp igjen bloggingen senere i livet. Uansett brukes den til oppdatering av leselisten.)

1 kommentar:

Turid sa...

Finner deg på IG da :)