søndag 20. august 2017

Nesten i mål

6. mai
Noen fine dager i månedsskiftet april/mai gjorde at vi fikk hagen på fote igjen.

Vi hevet plenområdet en god del, og ble kvitt den lille bakken som alltid var litt småirriterende når vi spilte kubb eller crocket.
Clematis The President







Jeg har delt  hagen av med et stort bed. Her kan de leke og spille på ene siden, og så kan jeg få ha blomsterbedene mine i fred på andre siden.

13. juni




Det har vært mye grått vær i sommer, men om ikke annet så har det vært bra for den nyanlagte plenen. Den har fått nok vann, og har fått gro og blitt sterk og robust i fred.




Clematis Ville de Lyon
Det som gjenstår nå er å hellelegge uteplassen og sette opp resten av muren langs veien (skal bli godt å slippe innsyn).

Ellers har jeg en del planter som jeg ennå ikke har fått plassert helt som jeg vil, men det var vanskelig i vår da jeg ikke ante hva som stod hvor.

Jeg håper vi får noen dager i løpet av høsten med litt utevær, så tenker jeg det ordner seg.

Jeg tror dette er første sommeren på over ti år at jeg ikke har kjøpt en eneste plante ... Føles rart, hihi!


Ingen kommentarer: