søndag 24. juni 2012

Shopping

Det dukket opp et innlegg i denne bloggen, med flere tilbud jeg rett og slett ikke kunne la gå fra meg: Jeg trenger veldig en mørk rød, høy plante i det hvitblomstrete bedet mitt, og angelica gigas er kanhende akkurat hva jeg har lett etter. Så det var egentlig pga den at jeg satte på gps'en og heiv meg i bilen for å få fatt i.
Men i tillegg har jeg gått og båret på et ønske om å eie en lilla meconopsis baileyi, siden sist innehaveren av nevnte blogg viste sin frem. Dån!

Men damen med bloggen var ikke sikker på om frøplantene hennes ville gi blå eller lilla blomster ... Noen skikkelig smarte, oppegående mennesker, kunne sikkert klart å regne seg frem til hvor mange planter jeg måtte ta for å være helt sikker på at en av dem ble lilla, men i den gruppen mennesker befinner ikke jeg meg, nei! Men ... jeg tok da med meg to, så får vi se.

Kanskje blir det to lilla, kanskje blir det to blå, eller kanskje er jeg smellheldig og får en av hver ... ?

Og kanskje ender jeg til slutt opp med så mange knopper som her, og da er jeg sikkert veldig glad, enten de nå er blå eller lilla :-D

2 kommentarer:

Ranten sa...

Og kanskje fikk du en omvisning i Elly sin flotte hage på kjøpet?! God søndag :)

Turid sa...

Jeg krysser fingrene hardt for plantekjøpene ;)