lørdag 29. september 2012

Årets kjipeste

Årets absolutt kjipeste i hagen - 

Utesengen som bare sto der og aldri kom i bruk.

Det ble liksom aldri lange nok perioder med fint vær, så vi klarte aldri å summe oss til å bære ut madrassen og de fargerike putene som så optimistisk ble kjøpt inn - en eller annen gang ...

Årets mest mislykkede bed -

Bedet som la seg flatt.

Allerede tidlig i sesongen la dette bedet seg langflatt.
Og da været aldri kom seg så pass at hun som kunne gjøre noe med det klarte å opparbeide gjøre-lyst, så ble det aldri gjort.

Først la 'løyntnanten' seg, så la scabiosaen seg, og til slutt la stokkrosene seg.


Og nå legger jeg meg. På sofaen. Og venter på en ny vår!
:-)

7 kommentarer:

Ranten sa...

Det er jo helt sikkert. At den kommer. Den nye våren :) God helg!

Humlehagen sa...

Ja, sånn er det av og til..men det kommer nye muligheter..og en ny vår!:)Klem fra Else Britt:)

November- symra sa...

Herlig innstilling. Fagerfredløsen la seg i bøtteregnet og prøvde etterpå å reise seg igjen . Det ble noe underlig og ikke helt som planlagt nei. Ikke alltid så lette å temme naturkreftene. Jeg måtte trekke på smilebåndet over innlegget ditt! God dvale!

Villrose sa...

He-he-he. Ikke vanskelig å finne "årets kjipeste" etter denne "sommeren". Har brukt hagegynga to ganger, tror jeg.

Selvfølgelig venter vi på en ny vår :-)

Turid sa...

Det er jo det som er tingen med haging, det kommer en ny vår og imens kan vi slappe av og vente :)
Ha ei finfin uke.

krepsemor sa...

Og jeg har hatt min fulle hyre med å holde mine høye stauder oppreist, med god hjelp av plantestøtter fra Biltema. Men lekkert? Nei.....
Denne sommeren var vel en reprise fra forrige sommer. Det vil si at vi har MYE godvær til gode, så kanskje neste år?

nefertiti sa...

Hører dere det, folkens? Vi har MYE godvær til gode! Kommer neste sommer, helt sikkert :-D