fredag 24. oktober 2008

Løkbestilling


Jeg skulle egentlig ikke bestille tulipaner på nett i år. Jeg skulle vente til det ble salg på Plantasjen, og fylle poser med løk som jeg skulle betale omtrent ingenting for. Men så så jeg denne, Omnyacc. Og så tenkte jeg at den måtte jeg ha.

Og så så jeg denne, Sensual Touch. Og så tenkte jeg at den måtte jeg faktisk også ha.


Og så tenkte jeg at de fikk jeg nok sikkert ikke fatt i på salg i noen butikk. Så da slo jeg til i går når jeg fikk mail fra Hageglede. De hadde salg.

Men så kunne damen fortelle meg at jeg ikke kunne handle for under 300 kr. Så da fikk disse to andre skjønnhetene komme med i posen også. Den øverste heter Blushing Girl og den nederste heter Groenland.



Ja, ja, sånn kan det gå...

I dag skal vi feire stor dag her i huset. Min eldste datter har blitt 10 år. Hurra!!

Og endelig er hun blitt så stor at heller ikke hun orker sånne besøk med hele klassen. Der alle løper rundt som noen tullinger og kliner sjokoladekake og ketchup i sofaen og snurrer hverandre rundt i den der halen-grisen-leken, til de spyr.
Heldigvis. I år blir det bare jentene og et par av de kjekkeste guttene.

Takk og pris for at ungene også blir eldre, og ikke bare vi.

I ettertid har jeg lagt inn mine egne bilder av disse tulipanene. De fra Hageglede forsvant fra meg nemlig, men så var de jo også bare lånte... ;-)

3 kommentarer:

Rita Hogefeld sa...

Aaah, sånne fine tulipaner. Sprek farge på den røde. Den Groenland kjøpte jeg i fjor. Den fikk akkurat så lekre farger som på bildet :D

Unknown sa...

Åh de tulipanene bå bilde to ovenifra var utrolig fine! Vel alle var jo det da, men.
Grattis med 10 åringen.

solfrid sa...

Grattis til tiåringen!
Fikk tilbudsmail fra Hageglede i går, men har så langt holdt meg på matta. Har allerede plantet masse fra Zimtrade, pluss litt utenomkjøp. Det får holde.

Fine tulipaner, særlig den rosa ;o)

Ha ei fin helg!