tirsdag 27. januar 2009

Det 6. bildet?

Heuchera 'Green Spice'

Utfordringen er kommet til meg via Elisa i Blåbærhagen.
Det sjette bildet i den sjette mappen måtte jeg finne i hagEgal-albumet mitt. Når jeg lette i de andre mappene, traff jeg bare på bilder av ungene, samme hvilken retning jeg telte *smil*

Men dette bildet tok jeg altså tidlig i fjor sommer. Jeg var på besøk hos RoyBergen og beundret tulipanblomstringen i hagen hans sammen med noen andre hagegale, blant andre Mariann G. Hun hadde med seg en liten bit av Heuchera 'Green Spice'. Jeg ble hoppende glad, for akkurat den sto på ønskelisten min. Jeg fikk den med meg hjem og satte den i jorden - det gikk bra lenge. Helt til den mer eller mindre plutselig, takket for seg og kreperte...

Men jeg kan jo ennå glede meg over den, jeg har den jo på blogg ;-)

1 kommentar:

Anne på Moseplassen sa...

heuchera er en genial plante :) Så får du håpe du snubler over en ny bit med green spice.