lørdag 19. september 2009

Joda, den var der



Måtte ta meg en tur ut i hagen i dag. Været var jo bare helt nydelig; vindstille, varmt og deilig. Og så måtte jeg jo finne ut om den fortsatt var der ;-)

Alle dahliane knakk da det blåste så voldsomt her for en ukes tid siden, så de skar jeg bare ned. R. Ispahan har fått knekt noen grener, den også. Ja, ja, den kommer seg nok, men det var dumt med dahliane, de kunne jo ha blomstret lenge ennå.

Det var så godt å være ute i luften, så etter å ha vandret litt og sett meg rundt grep jeg til spaden. Jeg utvidet bedet på sørveggen utenfor garasjen med omtrent seks kvadrat. Der skal jeg flytte noen av rosene mine til, og kanskje finner jeg noe på salg i morgen som jeg kan putte oppi der som det da blir huller.

Alle mulige ting man kan finne på når mannen er på jakt...

1 kommentar:

Villrose sa...

Godt at den var der, da ;-)

(Kjekk å ha - til tider)