søndag 31. juli 2011

No more ... sommerferie


Dvs, jeg har morgendagen igjen, og får jeg det som jeg vil, så skal den dagen tilbringes i hagen!

Jeg har endel luking som må gjøres, jeg må gjødsle og jeg må - ja, jeg må rett og slett bare nyte en hel dag utendørs i egen hage.

Hin dagen var vi en tur på landet hos Mamma. Der var det også endel lukearbeid, i tillegg måtte det slåes rundt parkeringsplassen. Det gjorde jeg sammen med min søster - hun er helt rå med ljåen!
Ellers har det gått opp for meg at det vi trenger i bedene til Mamma, er hosta, masse hosta :-) Jeg har en del selv som må deles til høsten, men jeg tror faktisk at vi må en tur på shopping, også!

I dag tok jeg familien min med på hagebesøk til Hagen på Geitanger. En flott tur ble det! Solen skein og vi fikk oss en forfriskende båttur ut dit.
Dette er en hyttehage som går i ett med naturen - furu, stein, mose og smale stier; utrolig sjarmerende. Jeg skjønner godt at damen reiser på hytten så snart hun har anledning.
Nå er det sånn at jeg ser frem til neste gang jeg får besøke henne, for den hagen var helt spesiell - nesten som en hemmelig liten park.

Helt til slutt: kan du se den søte lille feen som prøver å gjemme seg på dagens bilde?

Ingen kommentarer: