onsdag 14. mars 2012

Ikke lenge nå

... før dette synet skal glede oss igjen. En måneds tid, kanskje litt mer, så sitter vi ute i solveggen og suger til oss farger, dufter og lyder.

A propos lyder, da jeg kom hjem fra jobb i dag, satt det hundre fugler på strengen og kvitret og sang til meg. Fantastisk!

Bildet av tulipangangen har jeg vært i arkivet og funnet. Husker du, Blomsterstjernen, at jeg lovet å vise deg Mannens rød-rosa tulipanallé? Flott, ikke sant :-)
Har troen på at det blir like bra i år!

6 kommentarer:

BLOMSTERSTJERNEN sa...

Nydelig Nefertiti! Takk for at du fant frem bildet som lovet;)

Dem som sier at rødt og rosa ikke passer sammen kan bare gå å legge seg! Tror du tulipanene gjenblomstrer i år eller supplerer dere med nye løker?

P.S. Disse 100 kvitrende fuglene du snakker om... Hvilken art var det? Koseligheten avhenger en smule av det synes jeg... 100 Blåmeis må være en drøm, mens 100 Skjærer et mareritt...

Vivishagerom sa...

Så flott! Må være veldig koselig å sitte å nyte disse tulipanene.

Ønsker deg en fin dag.

Anne Kari sa...

Så fine bilder! Ha en fin dag. Anne Kari

Anne C sa...

Det er nok enda lenger til det ser sånn ut hjemme hos meg, men jeg gleder meg veldig! Forresten så kan det jo fort skje fortere enn man tror med det varme været som er nå.

Ranten sa...

Kom mai du skjønne milde! Da har jeg fått lagt meg til som følger også :)

nefertiti sa...

Blomster*: noen kommer igjen, men vi supplerer MYE. Kvitteret var av det gode slaget, men jeg har ikke greie på fugler, så spør meg ikke hva de heter. Kanskje det kan ha vært stær ... ?

Koselig, Maritfri :-)