tirsdag 27. mai 2014

Magnoliakroken ...

 Søndag brukte jeg til å sortere plantene fra helgens loppisrunde.

Noen planter satte jeg ned på allerede tiltenkte plasser, mens andre må en tur innom ventebed. Alt som skal til Mamma sin hage står klar til å sette i bilen.

Mens jeg holdt nå på, gikk det opp for meg at magnoliaen som jeg kjøpte for noen år siden ikke akkurat har det fortreffelig ...

Magnoliakroken er nok litt for mye krok, til at den vil kunne trives der.

Ergo spadde jeg den opp og rett og slett flyttet den ut i lyset. Nå står den ved det gule rosebedet, i sol, men med litt skygge fra eiketreet.
Da får vi den også rett utenfor kjøkkenvinduet, og det er jo veldig positivt syns jeg!
Det er forresten M. 'George Henry Kern' det er snakk om her.

Men så er spørsmålet: hva skal vi kalle magnoliakroken nå da, når det ikke lenger står noen magnolia der?

Ingen kommentarer: