mandag 13. juli 2009

Det regner

...endelig!
Vel er det deilig med sol og varm sommer, men litt regn innimellom gjør seg absolutt. Spesielt for oss vestlendinger - vi er jo helt forvirret her, nå.

Så i dag har vi vært ute og gjødslet plenen og alle bedene. Supert!
Og så har jeg satt ned alle dahliaene som jeg har hatt på vent i en fiskekasse. Jeg satte dem ut i bedene i dag, så står de sikkert i blomst når vi kommer hjem igjen fra ferie. De har vokst seg digre!

Crispy sitrongul daglilje.

Jeg bandt opp den ene 'Grace'-rosen min også, den er helt 'nedsnødd' av blomster så den vinglet til alle kanter.
Stokkrosene her jeg derimot ikke gjort noe med. Det er et sant kaos i det bedet nå, og jeg rett og slett gadd ikke begynne på det. Jeg krysser fingrene for at det ikke blir så jæ&%" mye vind når vi er borte.

I morgen skal jeg ta alle krukkene og samle på ett sted, slik at det blir lettere for de som er igjen hjemme å vatne for meg.
Kan dette virkelig være 'Strawberry Candy'?

Nå nærmer ferien seg såpass at vi kan begynne å glede oss. I år går turen til Marbella i Spania.

Ingen kommentarer: